طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

چادر تاج بندگی من ...

شنبه, ۲۶ بهمن ۱۳۹۲، ۰۴:۴۵ ب.ظ

بسم الله العظیم

سلام و وقت به خیر به دوستان مهربانم ؛ روز شنبتون به خیر و شادی 

چندی پیش که برای خرید چادر راهی بازار شده بودیم از آنجایی که اقتصاد کشورمون ماشاءالله کمرشکن شده ، فروشنده قیمت بسیار بالایی رو میگفتند . کمترین قیمت چادرشان 70 هزار تومن بود اون هم با جنس بنجل ، چشمانمان که از حدقه زد بیرون بماند ؛ دود هم از سرمان بلند شد . 

بهشون گفتم چه خبره ؛ خیلی گرونه . واقعا اگه اینجور باشه ؛ کسی از عهده خریدش بر نمیاد به نظرم باید قیمت چادر خیلی ارزون باشه تا خانم ها به راحتی بتونند تهیه کنند و دچار مضیقه مالی نشن . در جامعه اسلامی باید قیمت چادر مثل هدیه باشه . شاید با خودتون بگید چطور برای اجناس دیگه گرونی بازار به چشم نمیاد حالا که نوبت به چادر رسید ؟! اصلا به این نظر معتقد نیستم . به نظرم باید زمینه های تشویق ایجاد بشه . گاهی یه حرکت نادرست میتونه مانع ایجاد کنه . دوستانی داشتم که قیمت زیاد چادر یک دلیل برای بی چادریشون بوده . بله قبول دارم که این میتونه یک بهانه باشه اما باید این موانع رو با تیز بینی حل کرد .

خانم فروشنده به مامان میگفتند : اگه دخترت چادریه ؛ هر چقدر هم برای چادرش هزینه کنی ارزش داره . من دوتا دختر دارم به هر کاری متوسل میشم چادر نمیگذارند . یکیشون کارمنده و فقط برای محل کارش که مجبوره چادر میگذاره و اون یکی اصلا دوست نداره  !!!

به نظر من زمینه های تربیت درست نبوده . یا خیلی فضا افراطی بوده یا تفریطی . خانمی که وجدانش راضی به این نباشد که مرد نامحرمی زینت او را ببیند هرگز خود را به نمایش نخواهد گذاشت . 

به شخصه خیلی چادر رو دوست دارم . بارها شاهد چشمان هیزی بودم که خانم های بدحجاب را دنبال میکند . چادر میتواند یک مانع باشد . یک سپر در برابر نگاه های شیطانی . 

چادر حجاب برتر است و انسان همیشه خواهان برترین ها بوده . نمی دانم چطور این برتری زیبا را بی فرهنگی و امل بودن تلقی میکنند . 

اگر بی حجابی عین با فرهنگیست پس چه بسا حیوان ها از ما انسان ها با فرهنگتر هستند . پس درک و شعور یک حیوان از برترین مخلوق خداوند نیز بالاتر است . 

یا فاطمه شکر خدا که سایه تو بر سر من است ...

 

 

 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۱)

  • طهورا-همنفس طلبه
  • هو الکریم باسلام . بله صحبت شما کاملا درسته متاسفانه قیمت چادر هم مثل بقیه چیزها بسیار بالاست . کاش برای تشویق و ترغیب خانمها کنترلی روی قیمتش بود اما انگار سر حضرات آنقدر شلوغ است که به فکر این قبیل مسائل نیستند . در کل کسی که حجابش چادر است با چنگ و دندان هم که شده آنرا حفظ می کند . دو خواهر را سراغ داشتم که فرزند شهید بودند اوضاع اقتصادی شان خوب نبود فقط یک دست چادر داشتند . لذا نوبتی بیرون می رفتند که هر دو بتوانند چادر به سرکنند
    پاسخ:
    سلام خانمی
    بله خانمی که به گوهر وجودش پی برده باشه ؛ به هر قیمتی شده حجابش رو حفظ میکنه . 
    ممنون از توجهتون 

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">