طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

کعبه از سنگ سیاهیست ...

پنجشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۴، ۱۲:۰۴ ق.ظ

بسم الله الرحمن الرحیم

گاهی دلم خیلی برای وبلاگم تنگ میشه ، نمیدونم ، گاهی نوشتن از حوصله خارج میشه و گاهی تنها چیزی که آرومت میکنه دفتر خاطراتته .

این دفتر میخواد صفحه وبت  باشه یا خود دفتر و قلم...

خودم یه دونه دفتر خاطرات دارم که قبل وبلاگ نویسی ، تمام هم و غمم رو اونجا مینوشتم .

الان خیلی هواشو کردم اما ازم دوره .

دلم برای خونم تنگ شده ، برای پردیسان ، برای مسجدمون و حتی برای بچه همسایه که خیلی به همسرم وابسته بود و من حسودیم میشد ...

حس زنانه ، گاهی برات پررنگ میشه و گاهی خیلی کمرنگ .

طلبگی ، طلبگی خیلی معنی داره اما خوشا به حال کسی که واقعا درکش کنه . گاهی میشد که سختی این مسیر اذیتم میکرد اما گاهی دلم برای همین سختی دلتنگ میشه .

نمیدونم ، نمیدونم امام زمان ( عج ) نگاشون به خونه طلبگی ما چه جوریه ؟

رضایت دارند یا نه ؟ اما همین که نگاه دارن ایشون ، برام دلگرمیه ...

تو این قریب به یک سالی که قم بودم همیشه تو ذهنم بوده ، چیکار باید بکنم که آقا بین این همه خونه ، به خونه ما هم نظری داشته باشن که خاص باشه ...

پیدا کردن جوابش سخته !

گاهی دلم میخواسته روستای جمکران باشم که هر وقت دلم میخواد مسجد آقا باشم . اما میدونید آخرش به چه نتیجه ای رسیدم ؟

به اینکه :

کعبه از سنگ سیاهیست که ره گم نکنی

حاجی احرام به جای دگری بند

ببین یار کجاست ...

عاشق این عبارتم . حاجی احرام دگر بند ببین یار کجاست .

زندگی خیلی دورم کرده از آرزوهای بچگیم . از اون موقع ها که دلم پاک بود اما الان چی ؟

شایدم ضعفه ایمانه و من غرق خیلی چیزای بی ربط شدم . هر چی که هست عجیب دست و پامو بسته . عجیب سرگردونم کرده .

خدا جونم دلم خیلی برات تنگه ... خیلی


 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۲)

  • نازنین-زهرا ...
  • سلام
    چقدر قشنگ از زندگی طلبگی مینویسید
    ادم دلش زندگی شبیه زندگی شما با یک طلبه میخواهد زندگی که تمام اش رضایت خدا و امام عصر (عج) باشه
    حاجی احرام به جای دگری بند ببین یار کجاست:) :)
    خیلی این جمله خوب بود

    پاسخ:
    سلام عزیزم
    ممنونم
    هرآنچه از دل برآید در دل نشیند
    بنده که با خوب بودن فاصله ها دارم...
    التماس دعا
  • طلبه آینده
  • مگه شما دیگه پردیسان نمیشینی؟
    قم واقعا یه صفای دیگه داره
    پاسخ:
    سلام
    چرا هنوز هستیم پردیسان
    قم شهر مهاجرنشینیه
    تابستونا خاک وطن ادم و جذب خودش میکنه ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">