طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

مرد من ...

سه شنبه, ۲۳ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۱:۱۷ ب.ظ

من نمی‌فهمم چرا هیچ کس نمینویسد از مردهــا
از چشم‌ها و شــانه‌ها و دستهایشــان
… … از آغوششان
از عطر تنشـان،
از صدایشــان…
پررو می‌شوند؟
خب بشوند….
مگر خود ما با هر دوستت دارمی تا آسمـان نرفته‌ایم؟
مگر ما به اتکــاء همین دست‌ها
همین نگاه‌ها
همین آغوشهـا، در بزنگاههای زندگی
سرِپا نمانده‌ایم؟…
من بلد نیستم در سـایه، دوست داشته باشم
من می‌خواهم خواستنم گوش فلک را کر کند
من می‌خواهم
مَردَم بداند دوستش دارم….

مهربانم روزت مبارک

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۵)

ریبا بود
به روزیم با بابایی
Www.parishaniat.blog.ir
چه شعر قشنگی بود...
ان شالله که همیشه کنار هم خوش و مهربون باشین
پاسخ:
سلام
ممنون
انشاالله
سخیف بود حتما باید به همه عالم اعلام کنی
پاسخ:
سلام علیکم
بر خلاف شما بنده تصور میکنم ؛ اتفاقا باید زن و شوهر علاقه ی یکدیگر را البته با رعایت اخلاق و به طروقی شایسته ابراز نمایند .
همین پنهان کردن احساسات و افراط و تفریط های بی جا باعث شده که ؛ دختران جامعه ی ما از ازدواج با یک طلبه هراس داشته باشند که نکند ایشان اصلا اهل عشق ورزی نباشد ؛ نکند ایشان به من اجازه ندهند در مقابل دیگران کلماتی همچون دوستت دارم ؛ برایم بهترینی ؛مهربانم و... را به زبان بیاورم .
این اشتباه محض است . چه طور دختر و پسر نامحرم تا می توانند در مقابل دیگران دلبری میکنند و اعمال ناپسند شان هیچ سخیف و زشت و پست نیست و یا اینکه زن و شوهری که طلبه نیستند به راحتی می توانند کلامی ابراز عاطفه کنند حال یک همسر طلبه نمی تواند آقا طلبه اش را در حد و حدود شرعی و با رعایت اخلاق اسلامی ستایش کند ؟؟؟
بنده از هر آنچه افراط و تفریط است بیزارم و باز هم همسرم را با القاب شایسته و بایسته گرامی خواهم داشت .
و فریاد دوستت دارم ام گوش فلک را کر خواهد کرد .
از حضورتان نهایت تشکر را دارم .
التماس دعای عاقبت به خیری برای این بنده حقیر فقیر سرتا پا تقصیر از شما بزرگوار ...
و من الله توفیق
سلام
منم با جوابی که به " ناصح " دادید موافقم ...
ان شاء الله همیشه کنار هم خوشبخت زندگی کنید.
یا زهرا
پاسخ:
سلام علیکم
هر آنچه از دل برآید در دل نشیند
عین واقعیت بود
ممنون از دعای خیرتون . ان شاالله
از خداوند براتون بهترین ها رو آرزومندم
التماس دعای عاقبت به خیری

سلام همسرطلبه عزیز

جواب شما به (ناصح)وااااااقعا عالیه!!!! احسنت.

پاسخ:
علیکم السلام
ممنون از حضورتون
ماهتون عسل
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">