طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

سالگرد ازدواجمون مبارک ...

دوشنبه, ۱۲ خرداد ۱۳۹۳، ۰۱:۰۹ ب.ظ

بسم الله العزیز

12/3/91 حرم امام رضا علیه السلام ، دارالحجه ؛ ولادت امام جواد علیه السلام و ماه رجب المرجب .

سالگرد پیوند خوردن قلبمان مبارک...

ان شاالله که مبارک و فرخنده باشه .

 

خوشبختی من در بودن باتو است و روز رسیدن به تو تقدیر خوشبختی من است

تو آمدی و عمیق ترین نگاه را از میان چشمان دریایی ات به وصال قلبم نشاندی

زیباترین گلهای دنیا تقدیم به تو ، بهترین عشق دنیا

روز یکی شدنمان را از صمیم قلب تبریک میگویم

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۵)

سلام
عرض تبریک
هم بابت اعیاد شعبانیه و هم سالگرد ازدواجتون
ان شاءالله دعای امام زمان (عجل الله تعالی فرجه الشریف) بدرقه راهتون باشه
پاسخ:
سلام خانمی
ممنون از دعای قشنگتون 
لطف کردید
به به به به به سلامتی مبارک باشه خانوم.
ایشالله به پای هم پیر بشید عزیزم.
ایشالله خدا بهتون  سال بعد این موقع ی نی نی ناز بده.
پاسخ:
سلام خانمی
ممنون
ایشاالله , نی نی که خیلی دوست دارم اما هنوز یکم زوده
شما هم شاد و سلامت باشیدان شاالله
مبارک باشه این 2 سال در کنار هم و مبارک باشه تمام سال هایی که با هم میمونید
پاسخ:
سلام
ممنون از دعای قشنگتون
و همچنین شما
مرحوم آیت الله مجتهدی تهرانی می فرمودند: یک روز در ایام تحصیل در نجف اشرف، بعد از نماز پشت سر آیت الله مدنی، دیدم که ایشان شدیدا گریه می­‌کردند و از شدت گریه شانه هاشان تکان می­‌خورد...
رفتم پیش ایشان و پرسیدم: چه اتفاقی افتاده؟
ایشان فرمودند: یک لحظه امام زمان(عج) را دیدم که به پشت سر من اشاره کردند و فرمودند: آقای مدنی نگاه کن! شیعیان من بعد از نماز سریع می­‌روند دنبال کار خودشان و هیچ کدامشان برای فرج من دعا نمی­‌کنند... انگار نه انگار امام زمانشان غائب است... 
و من از گلایه ی آقا به گریه افتاده‌ام...
+با سلام و تبریک اعیاد و سالگرد ازداوجتون و تشکر از بابت لینک، با تأخیر! لینک شدین
+کوتاه نوشت: http://knevis.mihanblog.com
پاسخ:
سلام علیکم
اللهم عجل الولیک الفرج
ممنون لطف دارید
اعیادتون مبارک
التماس دعای عاقبت به خیری
سلام
پاسخ:
علیکم السلام
لبخند

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">