طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

خانه نشینی و هزار جور دغدغه فکری

دوشنبه, ۲۳ دی ۱۳۹۲، ۰۶:۲۱ ب.ظ

هو المقتدر

سلام و خسته نباشید میگم به همه ی اون کسایی که می خوان از لحظه لحظه زندگیشون بهره ببرند .

خرداد که فارغ التحصیل شدم همه ی هم و غمم این بود که تابستون من و آقا طلبه  کلبه زندگیمون رو بنا کنیم و اون جور که دوست داریم بسازیمش بعد من به کوب برای ارشد سرمایه گذاری کنم اما به دلایل مفصلی نشد که بشه . من عاشق درس خوندنم ، اینکه کلی کتاب بنویسم ؛ فرد مفیدی برای جامعه باشم ؛ بتونم مشکلی رو حل کنم . اصلا هم به این حرف که میگن زن باید خونه دار باشه ، فقط بچه تربیت کنه معتقد نیستم اگه این جور فکر کنیم پس هیچ زنی نباید کسب علم کنه . من دوست دارم ان شا ءالله هم بچه تربیت کنم هم در عرصه های مختلف فعالیت داشته باشم . اینقدر برام مهمه که یکی از شرط های روز خواستگاریم تحصیل و اشتغال بود . نمی تونم این خانم هایی که به راحتی از این حقشون میگذرند رو درک کنم . هیچ وقت خدا نگفته که فقط مرد ها حق تعلیم دارند . مشغول الذمه اید اگه گمان کنید فقط به دلیل درامدش میگم اون فقط یه بعدشه . الان خیلی اذیتم که یک سال ام هدر رفته . ولی خوب جبران میکنم . به دلیل مشکلات جانبی ارشد شرکت نکردم اما دارم دانشگاه امام صادق و حوزه و ... شرکت می کنم . قصد دارم کمی تغییر ایجاد کنم . کلا اهل تنوع ام و در علم قانع نیستم . ان شاءالله خدا کمکم کنه همه چیز درست میشه . در حال حاضر خواهر بزرگوار مطالب پایان نامه ارشد رو ریختن رو سرمون ، تا تایپشون کنم . منم که خواهر ذلیل . خیلی دوسسسسسسسسسش دارم . قراره تا یه ماه دیگه پایان نامشون رو تحویل بدند لطفا براشون دعا کنید . از صبح که میرند بیرون شب میان خونه ما دخترشون فاطمه جیغ جیغو رو تحویل میگیرن . خدا بهمون صبر ایوب بده به خدا از دست فاطمه . از بس خونمون بوده به من میگه مامان !!!

البته این میتونه علاوه بر عیب های فراوان ، مزیت هایی رو هم داشته باشه برای آینده مفیده .

تا ببینیم خدای مقتدر چی برامون رقم زده ...

به امید فردایی روشن 

 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">