طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

این الرجبیون ؟؟؟

سه شنبه, ۹ ارديبهشت ۱۳۹۳، ۰۲:۳۶ ب.ظ

بسم االله الغفار
سلام و وقت به خیر به شما بزرگواران و مهربانان که همراهیتان مایه ی دلگرمیست و حضورتان نشانه ی سرشت پاکتان
رجبیون کجایید که ماه رجب داره از راه می رسه و فرصت پیدا شدن ، خودسازی ، خدایی شدن ، غباررویی ، یک رنگ شدن ، بنده شدن دوباره در خونه ها رو میزنه .
خداوند رحمت العالمینه و لحظه به لحظه زندگیمون داره صدامون میزنه و عاشقانه و دلسوزانه دعوتمون میکنه تا شاید تلنگری باشه برامون و از خواب غفلت بیدار بشیم و به خودمون بیاییم که چیکاره ایم ؟
از کجا آمده ایم ؟ چرا آمده ایم ؟ و به کجا خواهیم رفت ؟...
آرامش رو داریم کجا جستجو میکنیم ؟ معنی عشق چیه ؟ چرا عاشق میشیم ؟ چطور عاشق میشیم ؟
وقتی بر میگردم و به زندگیم و حوادث اون نگاه میکنم . لحظه به لحظه این زندگی ؛ خداوند جریان داشته و من غافل تر از همیشه ...
ولادت حضرت فاطمه سلام الله علیها  تو پارک نشسته بودم و صدای مولودی هم پخش می شد . گفتم خدایا چقدر تو من رو دوست داری . آیا من لایق این دوست داشتنم . من با این همه کوله بار سنگین گناه ! ازم خسته نشدی ؟ به خواهرم گفتم خدا خیلی من رو دوست داره . همیشه زندگی رو طوری برام رقم زده که به صلاحم بوده و از خیلی عواقب بد که الان میبینم اگه اون راه رو رفته بودم الان چی میشد نجاتم داده . چه بد بنده ایم من ...
خدایا شکرت به خاطر نعمت سلامتی که همیشه کفر نعمت دارم تا شکر نعمت .
خدایا شکرت به خاطر اینکه هنوز این فرصت رو دارم طی روزهای عمرم صدات بزنم و بگم خدااااااااااااااااااا .
خدایا شکرت که با این همه رو سیاهی و گناه ؛ رو ازم نگرفتی .
خدایا دوستت دارم به قدی که فقط خودت میدونی . فرصت بندگی رو بهم بده . بندگی برای تو از هزار تا پادشاهی لذت بخش تره . بنده ناچیز تو ؛ منه پاییزی
پنج شنبه اول ماه رجبه . سفارش شده :
اگه ان شاالله خداوند توفیق داد ؛ پنچ شنبه روزه بگیریم و شب جمعه 6تا 2 رکعتی نماز ؛ مثل نماز صبح که در هر رکعت یک حمد و سه قدر و 12توحید داره . بعد نماز هم 70 مرتبه صلوات بر محمد و آل محمد. اللهم صلی علی محمد و آل محمد و عجل فرجهم و همین طور زیارت امام حسین علیه السلام
در شب لیله الرغائب هر آرزویی داشته باشید ان شاالله برآورده خواهد شد .
از همتون التماس دعای عاقبت به خیری دارم .
برقرار و سرفراز باشید...

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۴)

:))
الحمدلله که چنین خدایی داریم.
الحمدلله
پاسخ:
الحمدالله ...
بنده خوب خدایید. مار و هم دعا کنیدا
پاسخ:
تا خوب بودن فاصله هاست
خاک پای خوبانم
محتاجیم به دعا
سلام ممنون که این پستو گذاشتی یاد اوری شد
پاسخ:
سلام علیکم
خواهش میکنم .
انجام وظیفه بود .
در لحظه خدایی شدنتان بنده را از ذکر دعایتان محروم نسازید .
یا مهدی
یک موضوعی دیشب حاج آقای حسینیان فر(ازدوستان)فرمودن.گفتن به دیگران هم اطلاع دهید تاشیعیان آقا امیرالمومنین علیه اسلام هوشیار باشن وآن هم این بود فرمودن چند روز پیش سر ظهر چهارراه شهدا مشهد دوتا روحانی معمم با همدیگه دعوا می کنند وشروع میکنندبه هم جلوی انزار که جمع شده بودن فحاشی کردن به همدیگه ومردم با تعجب به این دو روحانی که داخل لباس پیغمبربودن خیره شده بودن و میگفتن از اینا بعیده تو لباس پیغمبر (فحاشی رکیک) به کلانتری که بردن متو جه شدن که اینا اصلا روحانی نبودن ودوتا وهابی بودن که میخاستن ذهنیت مردم رو نسبت به روحانیت وافرادی که تو لباس پیغمبرهستن بدبین کنن.(لازم دونستم این مطلبو به شما هم اطلاع دهم).

منبع افسران
پاسخ:
سلام علیکم
ممنون از اطلاع رسانیتون بزرگوار
امابنده اگه شنونده یا حتی بیننده این جریان هم بودم هرگز باور نمی کردم که این اشخاص طلاب باشند . از این جنگ نرم ها بسیار رخ می ده و وظیفه ما فقط داشتن بصیرت و قضاوت نکردن عجولانه هستش . طلبه  ای که اهل تشیع باشه و لباس روحانیت می پوشه ؛ معصوم نیست و عصمت معصومان رو نداره اما وقتی این لباس پر مسولیت رو بر تن کرد اگر تقید کافی رو هم نداشته باشد یک ندای دروجی و وجدانش مانع از بی حرمتی به لباسش میشه .
از قضا آقا طلبه بنده در حوزه ای واقع در میدون شهدا مشهد در حال تحصیل هستند اگر چنین چیزی صحت داشت حتما به بنده اطلاع میدادن .
دشمن از هر راهی برای کمرنگ کردن وجهه روحانیت استفاده میکنه و شمشیر از پشت میکشه اما غافل از دل بیدار مومنینه و بی چاره تر اینکه نمی دونه صاحب ما آقا امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف خودشون وارث این لباس هستند و مراقبت میکنند.
ان شاالله به برکت این روز رجب آقا ظهور کنند و ظلم رو ریشه کن .
التماس دعای عاقبت به خیری دارم .

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">