طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

آرام من ...

پنجشنبه, ۲۴ بهمن ۱۳۹۲، ۱۱:۵۴ ب.ظ
آرام من

آزارم می دهی

به عمد یا غیر عمد

نمی دانم

خدا می داند

اما من آن قدر خسته ام

آن قدر شکسته ام که هیچ نمی گویم

حتی دیگر رنجیدن هم از یادم رفته است

سکوت می کنم و تو ...

هم چنان ادامه می دهی ...

نفرینت هم نمی کنم

خیالت راحت

شکسته ها نفرین هم بکنند گیرا نیست

نفرین ته  دل می خواهد

دل شکسته هـم که دیگر سر و ته ندارد ..


  • همسر یک طلبه

نظرات  (۲)

سلام خواهری.
با اجازه لینک شدید.
:)
پاسخ:
سلام خانمی
خواهش میکنم . لطف کردید .
بنده هم لینکتان خواهم کرد .
  • حسینی-معبری به آسمان
  • هوالمحجوب .سلام بانو
     « کودکی به آسمان بارانی نگریست و گفت
    خدایا گریه نکن
    روزی می رسد که ما آدم های خوبی می شویم »
    منتظر حضورتون در وبلاگم هستم.
    لحظه هاتون پر از نور هادی

    پاسخ:
    سلام خانمی
    باعث افتخار بنده است به وبلاکتون سر بزنم .
    کامروا باشید ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">