طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

 این وبلاگ مکانی است برای این که من به عنوان همسر یک طلبه با کمک آقا طلبه :

  • دل نوشته هایم را برای خدای خودم یادداشت کنم .
  • دل نوشته هایم را برای همسر خودم یادداشت کنم .
  • تجربیات خود و خاطرات خود را از زندگی مشترک و حیات طلبگی یادداشت کنم .
  • پاسخ سوالات شما را بدهم .
  • و ...

به دعایتان و یاریتان نیاز دارم .

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۵۶)

سلام.
ممنون به رقیه یون سر زدید.
اگر مایل به تبادل لینک بودید ما رو با اسم رقـیـه یــون لینک کنید و به ما خبر دهید شما را با چه اسمی لینک کنیم.
یارقیه.....
پاسخ:
سلام
خواهش میکنم .
چشم لینکتان خواهم کرد اگر تمایل داشتید بنده را با نام " طلبگی های همسر یک طلبه " لینک بفرمایید ." ممنون
  • بازدید کننده
  • با سلام وخسته نباشید
    من دائم مطالب شما را پیگیری نمی کنم ولی چتد مورد که مطالب شما را خوندم ، مطالب جالبی را گذاشتید . آفرین بر شما که مطالعه دارید و ذهنتون خیلی باز هستش فقط تم را عوض کردید بهتر بود رنگ صفحه تم را روشنتر می گذاشتید چون آدم دلش می گیره .
    پاسخ:
     با عرض سلام و ارادت
    ممنون از اینکه به وبلاگم توجه دارید . امیدوارم بتوانم با قلم ام  کمکی هر چند کوچک به شما داشته باشم.
    من انسان تنوع طلبی هستم . مدام  قالب وبلاگم را تغییر خواهم داد تا در باب پسند سلیقه های متفاوت کار کرده باشم . 
    حتما در انتخاب قالب بعدی پیشنهاد شما را در مورد رنگ شادش مورد نظر قرار خواهم داد . 
    با تشکر از حضورتان دوست عزیز
    سلام عزیزجان
    عرض ادب و احترام...
    ما به روزیم جانم...
    تشریف بیارید و مزین کنید.
    یاعلی
    پاسخ:
    سلام خانمی 
    چشم . ممنون که قابل دونستید 

    سلام مهربان جان
    با احترام لینک شدید...

    پاسخ:
    علیکم السلام خانمی
    ممنون ، لطف کردید.
  • جوان عصر مهدی فاطمه ...
  • سلام.
    به روزم .. .
    پاسخ:
    سلام 
    جالب بود ...
    با اجازه لینکتان خواهم کرد.
  • انجمن علمی قرآن و حدیث دانشگاه ایلام
  • باسلام - مطالب زیبایی دارید 

    ب ماهم سر بزنید
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون ، نظر لطفتان هست .
    چشم . در اولین فرصت اگر قابل باشم به وبلاگتان سر خواهم زد .
  • انجمن علمی قرآن و حدیث دانشگاه ایلام
  • امام حسن مجتبی علیه السلام فرمود:
    همه خیرها در آن زمان است، زیرا قائم ما قیام می کند و همه این حوادث را از بین می برد.
    پاسخ:
    اللهم عجل الولیک الفرج
    اللهم صلی علی محمد و آل محمد
  • لبخند گل زیباست
  • کشتی نساز اى نوح ، طوفان نخواهد آمد / 

    بر شوره زار دلها ، باران نخواهد آمد / 

    شاید به شعر تلخم خرده بگیری اما / 

    جایی که سفره خالیست، ایمان نخواهد آمد / 

    رفتی کلاس اول ، این جمله را عوض کن /

     آن مرد تا نیاید، باران نخواهدآمد
    پاسخ:
    یا الله یا الرحمن یا الرحیم یا مقلب القلوب ثبت قلبی و قلوبنا علی دینک ـــ
    اللهم عجل الولیک الفرج
  • جوان عصر مهدی فاطمه ...
  • السلام علیک یا ایتها الصدیقة الشهیدة .
     با سلام.
    با آخرین پستم در سال 92 به روزم .
  • لبخند گل زیباست
  • سلام
    ممنون از نظر خوبتون
    خیلی زیبا و دقیق بود
    پاسخ:
    سلام 
    خواهش میکنم
    تجربه نشون داده بود ـــ
    سلام عزیز.
    قبلاً اسم خانوم امین رو شنیدم و هرگز میلی به تحقیق در این باره نداشتم اما خب خوشحالم از اینکه توی وب شما از ایشون خوندم.
    وب سفیدی درین و خوب مینویسن امیدوارم که همیشه مانا باشید و بتونید بنویسید.

    یاعلی.
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    خواهش میکنم . این از وظایف کوچک بنده هست که شما را با عارفان و عالمان در حد توانم بیشتر آشنا کنم .
    ان شاالله خداوند توفیق دهد تا در مسیر این عزیزان گام برداریم و از شخصیت ایشان درس بگیریم . 
    برایتان موفقیت و بهروزی آرزومندم .
    علی یارتان
    سلام.
    من که مخالفتی ندارم برای برداشتن متن، چرا برنداشتین؟!
    مردم از جونشون واسه دین و مملکتشون میگذرن من از یک پست نگذرم؟!
    پس چطوری دینم و کشورم از من بگذرن؟
    بعد از شیعه شدنم تازه زندگی کردن رو یاد گرفتم.
    همش مدیون مادر شیعه ام هستم که آرزو داشت فرزندانش شیعه بشن و به همین خاطر از بچگی محرم که میشد مشکی تنمون کرد و میفرستاد توی هیئت، تازه نذریارو هم میداد خودمون پخش کنیم که به این فرهنگ شیعه نزدیک تر بشیم و چون اینو از صمیم قلب میخواست خدا هم به ایشون کمک کرد و حتی بچه هاش به قول مادرم حسینی زاده شدن و تو محرم زاده شدند و خود من اذان ظهر روز عاشورا سال 65 بدنیا اومدم. و مادرم شاید هرگز فکرش رو نمیکرد غیر از خانواده خودش(همسر) فایلمون البته طرف پدر هم شیعه چون ما که بزرگتر که شدیم و شیعه شدیم جوونای فامیل رو هم ارشاد کردیم و اونا هم شیعه شدن.
    چشم توی جنگ فرهنگی و دینی سرباز میشم البته اگر لیاقت به من بدن!

    یاعلی.
    پاسخ:
    سلام بزرگوار
    خوش به سعادتتون ؛ به شما توفیق و لیاقت داده شده ؛ قدر بدونید 
    چون در وبتون نوشته بودید عرض کردم . شما قلم خوبی دارید . از این تواناییتون برای آقا استفاده کنید. 
    اجرتون با امام زمان عجل الله تعالی فرجه الشریف
    خداوند به مادر بزرگوارتون خیر عنایت کنه ان شاالله
    التماس دعا از شما بنده پاک خدا دارم ...
    پس با اجازه از محضر شما هر جا نیاز دیدم از پست هاتون استفاده میکنم .
    علی یارتون 
    ممنون از حضورتون
    پاسخ:
    سلام
    خواهش میکنم
    وب جالبی دارید...
  • انجمن علمی قرآن و حدیث دانشگاه ایلام
  • سلام . عید شما فاطمی ان شاءالله 

    آپیم

    یاعلی
    تم زیبایی را انتخاب کردید و مطالبتون هم خیلی خوبهههههههههههههههههه.
    پاسخ:
    سلام
    زیبا می بینید ـ 
    شما لطف دارید
  • میلاد علیدوست
  • سلام خدمت شما...ایشالا که سلامت باشید...باموضوع "استفاده از فرصت ها "در خدمتم
    موفق وتندرست باشید.
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    تندرست و سعادتمند باشید ان شاالله
    در اولین فرصت به وبلاگتان سر خواهم زد 
    سلام.
    با کلیپ صوتی مراسم فاطمیه گروه سیره شهدای شهرستان محلات به روزیم.
    جلسه عزاداری(1393/01/12)
    منتظر شما و نظرات شما هستیم...
    یا زهرا
    التماس دعا
    ای دل مددی که بی امان گریه کنیم
    چون ابر بهار و آسمان گریه کنیم
    امروز که روز رفتن فاطمه است
    با مهدی صاحب الزمان گریه کنیم...
    شهادت حضرت فاطمه زهرا تسلیت باد...
    سلام.
    شهادت حضرت زهرا تسلیت باد...
    با چند کلمه حرف راست منتظر شما و نظراتتون هستیم...
    نظرات زیبای شما باعث دلگرمیست...
    یا زهرا
    اللهم عجل لولیک الفرج

    التماس دعا

    شخصی خدمت علی علیه السّلام عرض کرد: چهار مسئله دارم.

    فرمود: بپرس اگرچه چهل مسأله باشد.

    گفت:

    واجب چیست واجب تر کدام است؟

    نزدیک چیست و نزدیک تر کدام است؟

    عجیب چیست و عجیب تر کدام است؟

    مشکل چیست و مشکل تر کدام است؟



    سلام.
    با مطلب "مجروحی دیگر در راه امر به معروف" به روزیم...
    منتظر شما و نظراتتون....نظرات زیباتون

    التماس دعا
    اللهم عجل لولیک الفرج

    یا زهرا
    سلام.
    به روزیم با مطلب "شهیدی دیگر در راه امر به معروف"

    منتظر شما و نظراتتون...

    یا علی مدد

    التماس دعا
    سلام بانو مطالب وب شما عالی بود ممنون
    پاسخ:
    علیکم السلام
    شما بزرگوارید
    التماس دعا

    ################

    #########

    ####

    سلام و درود بر شما گرامی

    وبلاگ خوب و جالبی دارید. در ادامه راه موفق باشید.
    ******************
    [گل] مناجات خداوند متعال در شب معراج(بخش اول)[گل]
    # برترین اعمال
    # شایستگان محبّت خداوند
    # دورى از خوى بچگانه
    ***************

    [گل]احادیث بسیار زیبا و خواندنی هفته[گل]
    ## سه راه برای یافتن دوست واقعی
    ## فضیلت عظیم ازدواج موقّت (متعه، صیغه) ##

    ***************
    # علامه امینی و امام حضرت زهرا(س)
    # علامه امینی و فتوحات عمر
    # علامه امینی و اسلام امیرالمؤمنین(ع)
    ***************

    منتظر حضور و نظرات ارزشمند شما گرامی هستم

    www.bia2mofid.persianblog.ir

    ####

    ########

    ##############

    پاسخ:
    سلام بر شما بزرگوار
    ممنون . خوب و زیبا می بینید
    زیبا دیدن خود هنر است
    التماس دعا
  • جوان عصر مهدی فاطمه ...
  •                      " بسم رب الشهدا و الصدیقین "

    سلام ؛

    یک پیشنهاد دارم ...

    بیاید برای تعجیل در ظهور  امام زمان (عج)  تا   "چهل"  روز  " دعای توسل " بخونیم .

    اگر از جمعه شروع کنیم  تا  ۶ خرداد  " مبعث رسول اکرم (ص) "   میشه  ۴۰ روز .

    اگر  دوست داشتید به دوستان دیگر خود در نت و خارج از نت هم نشر دهید .

                               اللهم عجل لولیک الفرج و العافیة و النصر

                                                یا مهدی (عج)

    سلام.
    با "فراق کربلا سوزانده جانم را"  به روزیم...
    چند خط دلنوشته و یه شعر کوتاهه

    منتظر حضور شما و نظرات زیباتون در مورد این مطلب هستم...

    التماس دعای فراوان

    یا علی مدد
  • جوان عصر مهدی فاطمه ...
  • "بسم الله النور"

     با سلام با پستی جدید در خدمت شما بزرگواران هستم .

     التماس دعای فرج ...

     یا مهدی (عج)

    پاسخ:
    سلام علیکم
    در اولین فرصت خدمت می رسم
    التماس دعای عاقبت به خیری
    یا مهدی عجل الله تعالی فرجه الشریف
  • خادم الشهدا1370
  • سلام  از وبلاگ خوب و مفیدتون ممنونم
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون . لطف دارید .
    درخدمتم و ان شاالله خداوند توفیق یاری دهد تا مفید واقع شوم .
    التماس دعای عاقبت به خیری دارم
    سلام.


    دعوتید....


    تبادل لینک........
    سلام
    بایه پست اورژانسی آپ کردم وفکرمیکنم حضورشما به عنوان یک شیعه الان خیلی مهم وضروری باشه
    آدرسی که به عنوان آدرس سایت گذاشتم مستقیمامنتقلتون میکنه به همون صفحه
    منتظرتونم
    سلام
    ممنون از حضور سبزتون.
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خواهش میکنم
    سلام
    وبلاگ جالبیست...
    دردفروشی افتتاح شد.دردهای خود را به فروش بگذارید.
    painstore.blog.ir
    با سلام
    مطالب جالب و خوبی نوشته اید، در مورد خاطرات ازدواج ادامه دهید.موفق باشید.
    سسلام.
    خداقووووووت.
    دعوتید.

    سلام

    بسیار زیبا 

    مخصوصا اینکه جوانی المثنی ندارد...

    اگه مایل به تبادل لینک بودید بنده را با نام وبلاگم لینک کرده و خبر دهید

    ممنون

  • مدافعان حرم
  • پایگاه اطلاع رسانی ستاد مرکزی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    از وبلاگتون بازدید شد جالب بود ممنون
    خوشحال میشم نظراتتون رو بدونم
    http://dastanman.blog.ir/
    سلام ببخشید که اسپم دادم
    یه هدیه ویژه برای کاربران بیان وجود داره اونم به مناسبت تولد امام رضا، جایزش هم ایناست:

    برای یک نفر: طراحی کامل یک قالب وبلاگ بیان

    برای پنج نفر: یک قالب اختصاصی

    برای سه: نفر ویرایش قالب


    اگه دوست داشتی شرکت کنی، کافیه توی این مطلب ( http://m-nazari.ir/post/gift-for-bayan-users ) یه دیدگاه با شرایط ذکر شده بنویسی... دوست داشتی میتونی به اشتراک هم بزاری تا دوستان هم استفاده کنند.

  • همسر یک طلبه دیگر
  • سلام. منم یه وبلاگ درست کردم!
    میخواستم ببینم چی شد بالاخره تونستید با خط قرمز آقاتون جشن بگیرید؟ نیومدید قم هنوز؟ کلاس ها که شروع شده باید اومده باشین دیگه. 
    در هر صورت موفق باشید
    پاسخ:
    سلام ُ خیلی هم خوب . به دنیای مجازی خوش اومدید 
    بعله ِ حالا در اولین فرصت توضیح خواهم داد ...
    سلام خانمی
    خاطره ی ازدواجت رو که خوندم برام جالب بود. اینکه فکر میکنی همه چیز رو ساده برگزار کردین. 760 هزارتومان پول عکاس و فیلم بردار.؟!!! تالار؟!!! یخچال سایدوای ساید؟!!!خیلی ها پول خرید حلقه هم ندارن.به بدلیجات راضی ان.
    ان شاء الله خوشبخت باشین.
    پاسخ:
    سلام علیکم بزرگوار
    عیدتون مبارک ان شاالله
    بنده نه فکر کردم و نه عرض کردم که همه چیز ساده بوده . این جشن من از نطر گروهی میتونه ساده باشه و از منظر گروهی هم می تونه خیلی تجملاتی باشه . چرا می خواییم همه اش نقش بازی کنیم . وقتی من می تونم به اونچه دوست دارم دست پیدا کنم / چرا باید از خودم دریغ اش کنم . خدا رو شکر حمایت خانواده ها بود و ما تونستیم آنچه که لازم داشتیم رو خریداری کنیم . 
    جشن عقدی من اینطور بود که در حرم امام رضا علیه السلام خطبه عقدمون جاری شد و بعدش یک مهمونی دور همی فامیلی / بدون عکس و فیلم برداری و .... اما برای جشن عروسی سعی کردیم با برنامه ریزی برای خاطره هم شده یک فیلم برداری داشته باشیم . نرخ فیلم بردار از سوی اتحادیه مشخص میشه و برای همه شهر ها یکسانه . کمتر از 500 هزار تومن در هیچ کجا پیدا نمیشه مگر اینکه آشنا باشه . بنده یک دوربین فیلم برداری ( برخلاف خیلی ها که دو و یا بیشتر ) درخواست کردم و 260 هزار دیگه شامل عکس آتلیه بود. باز هم میگم عکس نه آلبوم !!! من هم میتونستم و اتفاقا اگه می خواستم وسع مالی بنده هم می رسید که آلبوم 500 و 750 هزاری و عکس رو شاسی داشته باشم اما دوست نداشتم زیاد با دختر خانم هایی که وسع مالی ندارند تفاوت کنم . الان شما خودتون هم عکس بگیرید و ببرید برای چاپ خیلی تفاوت قیمت با 260 نمیکنه . 
    تالاری که درشت خوندید و سعی نکردید شرایطش رو درست ببینید این جور بود که هزینه ورود 400 هزار تومن بود و هر پرس غذا نزدیک به 8000 هزار تومن بود که اگه در جریان قیمت ها باشید می بینید هزینه ورودی تالار بنده نصف خیلی از تالار های ارزون قیمت و معمولی هم نبوده  ( با فرض ورودی 1000000تومن باشه نه بیشتر ) در جریان ما بقی جریانات هم که هستید .
    یخچال سایدی که میگید ! از من انتظار ندارید که دروغ بنویسم ؟ من هر چیزی که واقعیت باشه چه خوب و چه بد رو قراره در وبم پیاده کنم . من کل وسایل آشپزخونه و چند قلمی که نام بردم و کل سرویس چوب و حتی میز تلویزیون رو از لیست جهیزیه ای که آقا داماد قرار بود بخرند رو حذف کردم تا چیزی رو که دوست داشتم خرداری بشه . کل وسایل حذف شده خیلی بیشتر از این ها هزینه می برد . 
    قرار نیست کسی از علایق اش دست بکشه . بله اصل بر اینه که به اندازه دارایی و طرفیتت قدم بردار. ما با توجه به حمایت خانواده ها و درآمد و موجودیمون هزینه کردیم . بنده نسبت به جو حاکم در فامیل خودم و حتی همسرم خیلی کم هم وسایل خریدم . بله کسی هست که واقعا نداره پس مجبور هم نیست ساید بخره و بالعکس کسی هست که خیلی بیشتر موجودی داره و علاوه بر ساید / سرویس چوب و وسایل آشپزخانه و خیلی از وسایلی که من حذف کردم رو هم می خره و به جای یک نوع غذا و شیرینی و میوه دو نوع و گاهی بیشتر هم سفارش میده . 
    خیلی ها پول خرید یه حلقه ندارند !!! خوب بنده هم سر خرید طلا نسبت به توافقی که شد از نصف هم کمتر خریدم چون همسرم اون موقع شرایط مالیش جور نبود . اشکالی نداره . باید به جیب خودمون نگاه کنیم و همون طور پیش بریم که هستیم . 
    مراسم هایی رو دیدم که فقط ورودی تالارشون 2 میلیون بوده و چند نوع غذا و میوه وشیرینی و بستنی و الا آخر داشتن . خوب مگه گفتم خوبه ؟ نه اصلا خوب نیست . والا بنده فکر نمیکنم از ورودی تالاری که بنده هزینه کردم جایی کمتر هم گیر بیاد و یا اینکه از یک نوع غذا و شیرینی کمتر ! اینجوری  میشه تهی و واقعا کار دیگه ای نمیشه کرد. 
    بنده تا جای ممکن سعی کردم به اقا طلبه فشار اقتصادی وار نشه و ایشون هم راضی بودن . 
    ممنون از دعای قشنگتون 
    و من الله توفیق ...
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blogfa.com
    با درج لینک یا بنر در وبگاه خود ما را یاری نمائید
    یاعلی
  • محمد محمدیان رباطی
  • دقیقا در حال جمع اوری اطلاعاتی در این مورد هستم
    وزندگی  و مظلومیت طلبه ها رو میخام بنویسم
    زندگی با نور خدا و با سادگی همراه با احترام میتونه مختص طلبه وخانواده اش باشه
    به این شرط که دو طرف یک فکر باشند
  • جوجه طلبه
  • سلام عروس خانم مبارک باشه. منم نیشابوری هستم و حدودا چهل روزه که با همسر طلبه ام به قم مهاجرت کردیم. اگه دوست داشتی بیا با هم دوست بشیم. ما هزاره نهم هستیم. شما کجای پردیسانی؟

    سلام

    امیدوارم خوب و سلامت باشید.

    اگر میخواهید از طرح بزرگ ازدواج در تهران آگاه شوید به وبلاگ من سر بزنید.

    خوشحال میشم اسم وبلاگم رو در وبلاگ خودت ثبت کنی تا دوستانتم از این طرح با خبر بشوند.

    با تشکر

    آدرس سایت :  http://ezdevaj-sonati.blogfa.com

    سلام 
    ان شا الله همیشه موفق باشید 

    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید ...
    سلام
    خوندن مطلبی با عنوان تو مهربان بـاش... تو وبلاگ محض یار
    خالی از لطف نیست
    التماس دعا

    باسمه تعالی

    احکام را با تصویر، جدول و اینفوگرافیک یاد بگیریم.

     

    ساختار رساله‌ها از سیاقی علمی پیروی می‌کند. و به همین منظور نقش کتاب خودآموز را ندارند؛ در نتیجه باید برای فهم برخی مسائل به افراد کارشناس و مسئله دان مراجعه نمود. به ویژه آنکه رساله ها حاوی تعداد زیادی لغات و اصطلاحات تخصصیِ فقهی می باشد که فهم آن برای افراد غیرِحوزوی سخت بوده که گاهی موجب برداشت نادرست از حکم می‌شود.

    به همین منظور در «موسسه اطلس تاریخ شیعه» کارگروهی متشکل از طلاب و فضلای حوزه علمیه با عنوان «کانون نشر احکام» تشکیل شد تا بتوانند احکام شرعی را زیر نظر مراجع معظّم تقلید در قالبی جذاب و سبکی متفاوت و با رویکرد آموزشی در اختیار علاقه مندان قرار دهند.

    یکی از آثار منتشر شده، کتاب «آموزش مصوّر احکام» است. این کتاب که مطابق با فتاوای حضرت آیت‌الله العظمی خامنه ای(مدظله العالی) می باشد، به کوشش کانون نشر احکام [وابسته به موسسه اطلس تاریخ شیعه] تهیه و تنظیم شده و توسط انتشارات انقلاب اسلامی [وابسته به دفتر حفظ و نشر آثار آیت الله خامنه ای(مدظله العالی)] منتشر گردیده است.

    http://ahkam.atlasshia.ir/files/book-.pdf
    سلام علیکم
    آرزوی موفقیت برای شما
    التماس دعا
    سلام خدمت شما
    بعد از مدت ها این حقیر دوباره وبلاگم رو راه انداختم خوش حال میشم سر بزنید ممنون
    التماس دعا یا علی...
  • مدافعان حرم
  • پایگاه رسمی مدافعان حرم http://www.modafeon.blog.ir
    ما را با درج لینک در وبگاه خود حمایت نمائید
    یاعلی
    سلام علیکم 
    من عاشق همسران طلاب هستم .. 
    خودم هم قراره طلبه بشم
    انشاءالله خوشبخت باشید :)
    سلام وبلاگ خوب و بامحتوایی دارید بنده شما رو لینک کردم خوشحال میشم که بنده رو لینک کنید.
  • محمد محمدیان
  • خیلی خوبه
    با این کار قشر نا آشنای جوان ما با زندگی خانواده های طلبه آشنا خواهند شد
    سلام .... خسته نباشید...

    من عاشق این بودم همسرم طلبه باشه ... 
    ولی خب ما نه شهرمون طلبه داره نه سن من بهشون میخوره...
    یعنی داریم همه کوچولواند.... 

    یه راهکار بدید من این ایینه دق دلمو بذارم کنار از این علاقه کم بشه دارم دیوونه میشم!!! T_T 

    جرأت نکردم با اسم خودم نظر بذارم :-( 
    من جدیدم یهو شما رو پیدا کردم!! :-( 

    جواب بذارید بر میگردم یاعلی.. 
    پاسخ:
    با سلام
    ان شاالله به مراد دلتون برسید
    خخخخ
    ولی یادتون باشه طلبه بودن نشانه خوب بودن نیست فقط !!!
    عاقبتمون به خیر
  • زهرا جعفری
  • احسنت.واقعا مطالب مفیدی بود.
    به وبلاگ ما هم سر بزنید.
    Najme-azna
  • زهرا جعفری
  • احسنت.واقعا مطالب مفیدی بود.
    به وبلاگ ما هم سر بزنید.
    Najme-azna

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">