طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

الان چه خبر 2

چهارشنبه, ۱۵ مرداد ۱۳۹۳، ۰۷:۱۲ ب.ظ

 هو النصیر

 عاقایی یه برگه برداشتن ، انتهاش رو خط قرمز کشیدند با یه مبلغ نهایی و بهم گفتن که حالا هر چی دوست داری اون بالا بنویس و نقاشی کن ، من کاری به جزئیات ندارم فقط از این مبلغ زیاد نشه sad من هم که کلا زن مطیع و به راهیم کلی دارم حساب وکتاب میکنم که همه چی به خوبی و خوشی بگذره . یه مجلس با کیفیت اما تا جایی که ممکنه کم هزینه .

 حقیقتش اولین باره تو زندگیم برام خط قرمز کشیده میشه . سخته اما خوب از جایی که ایشون انتخاب خودم بودن ، تحمل این سختی ها شیرین میشه . گاهی از اینکه برای هزینه ها باید چرتکه بکشم و خرجیمون از جوجه سرمایه مون بالا نزنه ، دلتنگم میکنه . با خودم میگم آیا لازم بود تو که خدا رو شکر خونه بابا کم و کسری نداشتی و هرچی میخواستی ، ازت دریغ نمی شد ، 600 کیلومتر اون طرف تر جواب بعله بدی و تو این مدت مدام ماشین حساب دستت باشه که چی ؟ یه وقت کم نیاری .

 گاهی گذران روز ها برام دشوار میشه ، ثانیه ها رو میابم و یکی یکی در چرتکه ی دل حساب و کتاب میکنم  و به این میرسم که بودن در کنار " او " پایان همه ی دلواپسی هاست .

 در نهایت به خودم امید میدم و اطمینان دارم از برکت این سفره .

گاهی دستت بدجور بی نمک میشه . اما خوب  چه میشه کرد باید گذشت . باید گذشت تا دریا شد ...

آقا طلبه چند روزی رفتند اردو تابستونی و مسولیت جشن عروسی و مشخص کردن هزینه ها رو به عهده ی من گذاشتند . تقریبا همه چیز آماده است تا تصمیم نهایی گرفته بشه .

همچنان سرم شلوغه و خیلی هم استرس دارم  . خدا کنه همه چیز به خوبی پیش بره .

 التماس دعا دارم ...

 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۱۵)

سلام خواهر!
خدا بزرگه!!ان شالله همه چی با هزینه ی کم خیلی خوب و آبرومندانه برگزار میشه و با خوشحالی میرین سر خونه و زندگی!!!
ماهم براتون دعا میکنیم!!!
پاسخ:
سلام خانمی
بله خدا همیشه بزرگه فقط ما گاهی دیدمون کوتاه برد میشه ...
ممنون از دعاتون
یا علی
بروزم.......گناه پنهان.
  • گفته ها و ناگفته های یک طلبه
  • سلام عزیزجانم
    مگر شما عقد هستید هنوز؟! جشن و مخارج عروسی و ...؟!!!
    راستی به روز هم هستیم...
    پاسخ:
    سلام خانمی
    بعله ما هنوز عقدیم البته تا یک ماهه دیگه ان شاالله عروسی میگیریم

    سلامی خدمت شما همسر طلبه...

    مطلبی در وبلاگم گذاشتم که شما تجربشو داریم...

    میخوام بیایید و تموم تجربه..وحتی اگه خاطره ای...نکته ای...یا هر چیز دیگری رو بذاری...

    عنوان مطلب رو هم نمیگم تا خودتون بیایید..:)

    پاسخ:
    سلام
    مزاحمتون میشیم ...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    اینها همه میگذره اصلا ناراحت نباشید ، راجع به مراسم هم اصلا نگرانی نداشته باشید اونی که بخواد حرفش رو بزنه اگه بهترین مراسم و امکانات و غذا ها هم باشه حرفش رو میزنه ، پس به خودتون سخت نگیرید ، مهم شما ها هستید که باید بمانید و به قولی خرج زندگی رو بعد از مراسم عروسی بگردونید ، اجاره خونه و مهم تر ودیعه مسکن و خوراک و اینها ...
    پس زیاد به حواشی فکر نکنید ...
    یه پسر عمو داریم ما  البته طلبه نیستند ها ولی چیزی از طلبه ها کم ندارند ، با خانمی ازدواج کردند که همسرشون طلبه هستند ، در عین این که کسی باورش نمی شد مراسم عروسیشان را در مسجد گرفتند (شاید  باورش کمی سخت باشه) روز جمعه که نماز برگزار نمیشه به دلیل نماز جمعه همه اقوام رو دعوت کردند و یه نهار هیئتی دادند به همه ، حتی دوغ رو هم توی کتری توزیع کردند ، بعد از نهار هم خود داماد رفت پشت بلندگو تشکر کرد از حضور همه و از همه خواست که براشون دعا کنند ...
    از خیلی جاها هم براشون کادو فرستادند ، آستان قدس رضوی ، امور مساجد و ...
    الان پنج سال از زندگیشون میگذره و سه بچه دارند و خوش و خرم هستند
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام علیکم
    ممنون از دلگرمی که میدید
    آفرین به پسر عموی بزرگوارتون. واقعا اجرای مراسم تو مساجد و اماکن مذهبی , قطعا توفیق می خواد. 
    عاقبت همگیمون به خیر ان شاالله
    in chand rooz ke oomadam ordoo jahadi, ba khanomaye hamsare talabe kheili ashna shodam. Yade shoma oftadam.
    Movafagh bashid, khoda betoon komak kone
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید فراوان ...
  • ماجراهای زندگی من و سید علی ...
  • سلام خواهر

    ان شالله که خوشبخت بشید :)

    عزیزم همه چی درست می شه ... من مطمئنم همه چی به بهترین شکل ممکن انجام می شه و عروسیتون فوق العاده می شه ...

    راستی نگران نباش با هزینه کم هم می شه یه عروسی خوب به پا کرد ...

    عروسی خود من 3 سال پیش بود ... اون زمان زیر 10 تومن اصلا نمی شد عروسی گرفت (البته حداقل ها) ولی ما با 5 میلیون عروسی گرفتیم ... همه چیز هم از آتلیه و سالن عروسی و فیلم و آلبوم و اتاق عقد و شام  و پذیرایی در سالن و لباس عروس و گل زدن به ماشین عروس و ....... خیلی خورده ریزهای دیگه هم داشتیم :)

    البته به میزان مناسب ؛)

    به همین سادگی .... به همین خوشمزگی ...

    پاسخ:
    سلام
    بله ؛ با عنایت امام زمان (عج) همه ی کار ها به بهترین نحو پیش می ره . 
    به همین سادگی ... به همین خوشمزگی ...
    سلام خواهر جان تبریکات ما رو پیشا پیش بپذیرید .... مهم همسر محترمتون هست که الحمدلله در کنار هم خوشبخت هستید البته بنده تجربه این مسائل رو ندارم اما می دونم که خدایی داریم که داشتنش برای همه نداشتن ها کافیه...مهم خداست که از مراسمتون راضی باشه .... دوستان من هم با طلبه ازدواج کردند و الحمدلله الان خوشبخت هستند با وجود تمام مراحل سختی که پشت سر گذاشتند
    ما رو هم دعا کنید
    پاسخ:
    سلام
    محتاج دعا
  • همسر یک طلبه دیگر
  • سلام
    اگه فضولی نباشه مبلغی که همسرتون گفتن چقدره؟
    پاسخ:
    سلام
    فضولی نیستش ؛ فرمودن 5 میلیون تومن :-)
    سلام خانومی…من تازه با وبتون اشنا شدم,واقعا مطالبتون قشنگ بود,چون خودم ازون دسته دخترایی هستم ک دوس دارم با ی طلبه ازدواج کنم,مطالبتون خیلی ب دلم نشست…واستون ارزو دارم همیشه خوشحال و خوشبخت باشین در کنار همسرتون:-) 
    پاسخ:
    سلام عزیزم
    شما لطف دارید
    ممنون از دعای قشنگتون
    موفق و سربلند باشید
  • همسر یک طلبه دیگر
  • سلام
    بابا 5 میلیون که خیلی زیاده. وضعتون خوبه. من با اینکه شوهرم برام خط قرمز و اینا نکشید و هرکاری ضروری بود انجام دادیم واسه مجلسمون 3/5 میلیون بیشتر نشد. البته شاید من زیادی قانعم! نمیدونم!
    پاسخ:
    سلام
    حدود سه میلیون تومنش که فقط هزینه مهمونها میشه و تعدادشون هم کم نیست. 
    در واقع عقدیمون جشن خاصی نبود یه جور مهمونی کوچولو بود. 
    در حال حاضر باید قیمت ها رو هم در نظر گرفت. 
  • خادم اهل بیت (ع) ارادتمند رزمنده ها

  • بسم الله الرحمن الرحیم

    سلام علیکم

     

    چفیه به روز است با "صلح آمیز نیستی "

     

    التماس دعا

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    من و تو چکار کردیم ؟
    به روز
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    اینها مهم نیست...
    همش عشقه....
    عشق.........
    اونم با ی طلبه.....
    عاقبت بخیرشی

    الگوت الگوی حضرت زهرا است
    چقدر دوست دارم این مدل زندگی رو
    قدرش رو بدونید که ما در حسرتشیم :(
    پاسخ:
    سلام
    ان شاالله
    براتون آرزوی خوشبختی میکنم

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">