طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

الان چه خبر ؟؟

شنبه, ۱۱ مرداد ۱۳۹۳، ۰۵:۴۰ ب.ظ

هوالنصیر

 ذوق و شوقی که یک دختر در بنا کردن زندگیش دارد را نمی شود با هیچ چیزی تعویض کرد . طعم شیرینش را ، اگر که بگذارند و به تلخی نگراید تا همیشه در کامش خواهد ماند .

 هر روز و هزار بار در ذهن چیدمان خانه اش را مرور میکند و تمرین خانه داری او را به وجد می آورد . خانم خانه شدن برایش بسیار دل انگیز است . اینکه مدیر داخلی خانه اش باشد و مورد اطمینان همسرش ، به او آرامشی  میدهد بس عظیم و فراموش نشدنی . اینکه  باید سرباز خانه همسرش باشد . اینکه باید حافظ ارزش های خود و مهربانش باشد ، آرامشی ست وصف نشدنی .

 نمیدانم چرا گاهی به دلم ، بد راه میدهد . میترسم کلبه ی عشقمان بنا نشود و شاید شیطان دارد دسیسه میکند . شاید هم زیادی به زندگیم دل بسته ام و روزگار شهرت دارد در بی وفایی . چشم دیدن کلبه مان را ندارد و هزار بار با خود خواهم گفت کور شود آنکه نخوهد دید خوشبختی مان را .

-----------------------------------------------------------------------------

 این روزها درگیر برنامه ریزی برای جشنمون و رهن خونه و خرید وسایل هستم . عذر می خوام اگه دیر به دیر وبم رو به روز میکنم .

 برای عاقبت به خیری مون دعا بفرمایید .

 ان شاالله بعد خرید جهیزیه ، با توجه به نظر دوستان لیست اون رو در وب قرار میدم .

 یا علی

  • همسر یک طلبه

جشن عروسی

جهیزیه

زندگی طلبگی

نظرات  (۴)

سلام خانوم خانوما !!
به به قراره بری سر خونه زندگی!ان شالله که خوشبخت بشی!!
 به این توهمات قبل از عروسی هم توجه نکن !من تا شب عروسیم فکر میکردم میمیرمو شب عروسیمو نمیبینم واسه همین هم میگفتم خدایا حداقل بذار عروس بشم و لباس عروس بپوشم بعد اگه خواستی منو ببر خخخخخخخخ
اینا طبیعیه از خوشحالیه زیاده فکر کنم!!نترس اتفاقی نمیفته و کلبه ی با صفاتون به خوشی بنا میشه ان شالله!
پاسخ:
سلام خانم
بعله , دارم ذوق مرگ میشم , اره واقعا خعلی دوست دارم لباس عروس بپوشم الهی که نمیرم و ببینم چقدر ماه میشم تو اون لباس. خخخخخخ
ان شاالله همین طور بشه و به خوبی و خوشی بریم سر خونه زندگیمون
  • ماجراهای زندگی من و سید علی ...
  • سلام بانو

    اوااااااا شما هنوز نرفتید سر خونه و زندگیتون ؟

    اواااااا زوج جووونید ؟

    اواااااا اینقده زوج جووون دوست می دارم  :)

    ان شالله خوشبخت بشید و در کنار هم برای امام زمان سربازی کنید عزیزم

    پاسخ:
    سلام
    بعله یه زوج جوون خوشبخت
    ممنون از دعای قشنگتون
    عاقبتتون به خیر
    مبارک باشه انشاء الله به خوشی وسلامتی...
    پاسخ:
    سلام
    ممنون
    ان شاء الله و همین طور
    سلام

    مبارک باشه. 

    امیدوارم صفای نوکری امام زمان و نایب شون نصیب زندگی تون بشه.

    یازهرا س
    پاسخ:
    سلام
    سلامت باشید ...
    ان شاء الله توفیق سربازی امام زمان نصیب من و شما و همه ی عاشقان حریم امامت بشه .

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">