طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

آقا طلبه نوشت : زندگی ...

پنجشنبه, ۲۳ مرداد ۱۳۹۳، ۱۲:۲۴ ق.ظ

زندگی موسیقی گنجشک هاست ... زندگی باغ تماشای خداست ...

زندگی یعنی همین پرواز ها ، صبح ها ، لبخند ها ، آواز ها ...

زندگی ذرّه ی کاهی ست که کوهش کردیم ؛ زندگی نام نکویی ست که خارش کردیم ؛

زندگی نیست به جز نم نمِ باران بهار ...

زندگی نیست به جز دیدن یار ، زندگی نیست به جز عشق ، به جز حرف محبت به کسی ، ورنه هر خار و خسی ، زندگی کرده بسی ؛ زندگی تجربه ی تلخ ، فراوان دارد ؛ دو سه تا کوچه و پس کوچه و اندازه ی یک عمر بیابان دارد ...

  • طلبه ای به نام من

نکات زندگی

نظرات  (۱۰)

  • نیلوفر انه
  • قشنگ بود... و من الله التوفیق.
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید ...
    بسیار عالی
    پاسخ:
    سلام
    لطف دارید ...
  • افشین پارسائیان
  • معبری به آسمان- حسینی
  • سلام
    بسیار عالی بود...
    انشالله خدا گرمی عشق و ایمان رو تو قلبهای شما زوج ایمان بیشتر کنه..
    سلام
    شما واقعا به طالعبینی ازدواج اعتقاد ندارید؟؟
    من شک .اخه از یه لحاظ تفکراتم میگه الکیه.اگه چیز خوبی بود امامانمون توی زندگیشون به کارمیبردن مثلا اگه خاستگاری برای دخترانشون میومد اول ماه تولد طرف رو میپرسیدن
    الان ماه تولد من ازذواج با مرد تیرماه رو نوشته بد
    با فروردین رو نوشته عالی
    از یه لحاظ دیگه من توی اطرافیانم هرچی چک میکنم واقعا اونایی که ماه تولدشون به هم نمیخورده زندگیشون هم تعریفی نیست
    برای مثال مرد اذر ماه رو نوشته خطرناک ترین شوهر دنیا
    یه ماه دیگه رو نوشته این مردا اکثرا دو زنه هستن و همش دنبال زن ها هستن و ممکنه توی ماه عسل شما رو رها کرده و برن دنبال یه زن دیگه
    اصلا من دودل شدم راجع خاستگارام
    اخه یکیش روحانیه  طالع بینی ماه تولدش هم همینو میگه
    دیگه ادم طرفش اخوند باشه دوزنه بودن هم تو ذاتش باشه....ترس میاره خب
    شما میشه راهنمایییم کنید
    پاسخ:
    سلام خدمت خواهر خوبم ...
    طالع بینی ها عمدتاً مبنای درست و معتبری ندارن ؛ پس حتی اگه گاهی اوقات به صورت اتفاقی درست از آب در بیان ، هیچ دلیلی بر درست بودن اون ها نیستش چون اگه درست بود ، طبق گفته ی خودتون ، از این طور چیزا ، اسمی توی منابع روایی مون میومد .
    من توصیه می کنم قبل ازدواج ، با شناخت دقیق طرف مقابل و ویژگی های فرهنگی و آدابی خود طرف و خانواده اش و مقایسه ی آن ها با ویژگی های خانوادگی خودتان ، انتخاب خوبی داشته باشید .

    درود

    زیبا بود.

    شادزی...
  • جلال الدین
  • سلام تقریبا تمام مطالبتون رو خوندم جالب بودن
    ان شالله موفق باشین

    و یه عالمه هم پیچ دارد... 

    زندگی! 
    پاسخ:
    بعله ...
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    متن عالی بود
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    هفته دفاع مقدس بر شما بزرگوار مبارک ، امید که ادامه دهنده راه شهدا باشیم و شرمنده شهدا نشویم.
    پیام شهید به شما بزرگوار:
    نهی از منکر
    از اصفهان به قم می رفت. صدای آهنگ مبتذلی که راننده گوش می کرد شهید جلال افشار را آزار می داد. رفت با خشرویی به راننده گفت:
    اگه امکان داره یا نوار رو خاموش کنید یا برای خودتون بذارین.
    راننده با تمسخر گفت:
    اگه ناراحتی می تونی پیاده شی!
    جلال رفت توی فکر! هوای سرد بیابان تاریک و ... نیت کرد تا وجدان خفته راننده را بیدار کند. این بار به راننده گفت:
    اگه خاموش نکنی پیاده میشم!
    راننده هم نه کم گذاشت نه زیاد، پدال ترمز را فشار داد و ایستاد و گفت:
    بفرما!
    جلال پیاده شد. اتوبوس هنوز خیلی دور نشده بود که ایستاد!
    همین که جلال به اتوبوس رسید، راننده به جلال گفت:
    بیا بالا جوون ، نوار رو خاموش کردم.
    سالها بعد که خبر شهادت جلال را به آیت الله بهاء الدینی دادند، ایشان در حالی که به عکسش نگاه می کرد فرمودند:
    امام زمان (عج) از من یک سرباز خواست، من هم صاحب این عکس را معرفی کردم.
    راز گل سرخ / ص10
    جهت شادی روح شهید صلوات .. ان شاالله میهمان اهل بیت باشد

    به مناسبت هفته دفاع مقدس دیداری با خانواده شهیدان فناخسرو جهت روب پنج شنبه هماهنگ شده است .

    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
    پاسخ:
    سلام
    زیبا بود ...

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">