طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

برداشت ...

يكشنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۳، ۰۱:۰۲ ب.ظ

بسم الله لطیف

سلام  و وقت به خیر به دوستان خوب و پر محبتم
تا حالا شده خوابی رو ببینید یا کسی در موردتون خوابی ببینه ؛ هیچ گاه از ذهنتون پاک نشه و همیشه به یادش بمونید ؟؟!!
چند سال پیش یکی از دوستام ؛ خواب دیده بود من بیت زیر رو تو خواب براشون سروده بودم . وقتی بیدار شد برام خوندش البته خودم با اون بیت بیگانه نیستم . در واقع ریشه ی آرزوهامه ، ازتون می خوام لطف کنید و برداشتتون رو از این بیت برام بگید...
 
 
جز محبت نیست در سایه ی افکار ما
جز غنچه نیست در پرده ی اسرار ما
 
خیلی این بیت رو دوست دارم . بعد نظرات شما ؛ برداشت خودم رو بهتون خواهم گفت .
یا علی
  • همسر یک طلبه

نظرات  (۴)

به نظرم معنیش اینه که ادم مهربون و متواضعی هستی :)))))
پاسخ:
سلام خانمی
شما بسیار لطف دارید( لبخند)
اما برداشت من این نیست ـ نمی دونم خواب بوده دیگه , من که اون لحظه هوشیار نبودم , شاید معنیش نزدیک این باشه 
سلام خانومی،والا چی بگم،خوب اگه به معنیش باشه که یعنی هدف ما از هرکاری که میکنیم خیره و خیلی وقتها میخوایم محبت کنیم،اسرار کارها و نیات ماهم مثل غنچه ای هستش که وانشده وکسی ازش خبر نداره...
ولی اینکه برداشتم چیه ...فکر کنم عقلم تا اونجاها قد نده...میترسم زیاد فکر کنم یهو مخم از کاربیفته...
پاسخ:
سلام خانمی
عزیزم ، نترسید ما آدم ها مخمون همش در حال استراحته ؛ یکم فشار به جایی بر نمی خوره ( لبخند )
خوب این هم برداشت شماست . تا ببینیم بقیه چی میگن ...
ممنون از حضورتون و نظرتون 

شعر زیبایی بود 

:)
پاسخ:
سلام و ادب
لطف دارید ...
التماس دعا

سلام

من فکر میکنم شاید اونموقع دوستتون دچار سو تفاهم شده و از حرفی یا کارتون برداشت اشتباه کرده و از دستتون ناراحت بوده ولی به خودتون نگفته و فقط تو دلش برا خودش آزرده بود و خدای مهربون توی خواب بهشون فهمونده که شما جز محبت بهش ندارید و قصدتون آزارش نبوده

یا شایدم خواب میخواسته از سمت خداوند بهشون بگه که بهتون بفهمونه در مسیر خدا در راه کسب محبت تلاش کنید و الان مثل یه غنچه ناشکفته می مونید تا شکفته شوید و به کمال برسید

ولی درهر صورت معنای خیلی خوبی داشته و از خوبی تون و ذات زیباتون سخن گفته شده

(میگم برید خدا رو شکر کنید یکی مثل من معبر نشده وگرنه برای هر خوابی یه جلد تعبیر مینوشتم :) 

التماس دعا

در پناه حق باشید

 

پاسخ:
سلام و درود بر شما
تعبیر و تفسیر دومتون جالب بود و من رو به فکر فرو برد شاید معنیش این باشه و باید بگم خیلی به تعبیر خودم نزدیک بود , 
ممنون از اینکه وقت گذاشتید و نظر دادید 
التماس دعای عاقبت به خیری دارم 

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">