طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

هو العشق

دوشنبه, ۲۸ مرداد ۱۳۹۲، ۰۲:۰۰ ق.ظ

ق ن 

1391/3/12 ،  جمعه " السلام علیک یا صاحب الزمان " روز میلاد امام جواد(ع) در حرم مطهر امام رضا (ع) با توسل به ایشان در دارالحجه خطبه عقدمان توسط آقای پژمان فر ، نماینده مجلس  مشهد مقدس خوانده شد و قرار بر این شد که من و " عشق من" قرار دل بی قرار مان شویم .

____________________________________________________________________________________________________________________________

 
سلام  ، سلامی به تپش دل یک عاشق 

قریب به یک سال و سه ماه است که از هم نفس شدن ، همراه شدن و هم دل شدنمان می گذرد . من ؛  همه ی زندگیم را در " عشق من " می بینم ، در صدایش ، در تبسّم اش ، در نگاهش ، که غم ها را از دلم می زداید . 

من و " عشق من " بنایی محبوب تر از همه ی بناها ساخته ایم . بنایی بر پایه ی مهر و با هدف آرامش  و نردبانی ساخته ایم به سوی عشق الهی .

در این میان بهترین هدیه ای که " عشق من " به من دادند آزادی بود . آزادی در عمل ؛ آزادی در تفکر ؛ آزادی در عقیده ؛ آزادی در انتخاب و آزادی در حجاب ...

نمک نشناسی است اگر بگویم پدر و مادر عزیزم  اینگونه نبوده اند و قدر نشناسی است اگر بگویم " عشق من"  آزادی دوران مجردی را از من سلب کردند . انگار این نوع اش طعم دیگری دارد . طعمی به مانند انار ترش ، از آن هایی که زیر زبان را جمع میکند و آب دهان را سرازیر ...

جای سجده شکر در نمازم خالی نیست و همان طور که مهربانم گفتند الله را همواره شاکرم تا مبادا غیب شوند ...

از صمیم قلب  و با تمام وجود در گوش نسیم میخوانم تا به دیار همسرم ، آنجا که نفس می کشند بوزد و بنوازد آهنگ دل شیدایم را :

" عشق من " واژگانم در برابرتان یتیم و سیاه پوشند آن زمان که توان وصفتان را ندارند و تحمل این بار بر شانه هایشان بسی طاقت فرساست .

" عشق من" تصدق قلب پاک و مهربانتان شوم یا دلسوزی و صبوری بی انتهایتان . قربان آن چشمان پر محبت و معصومتان که برق نگاهتان قلبم را به لرزه می اندازد و نگاه پر مهرتان رحمت الهی را بر زندگیم می گستراند شوم یا خلوص نیت پاکتان ؛  به فدای کدامین شوم که لایقتان باشد . 

" عشق من " چراغ هدایتم باشید در این ظلمات و آنگاه که بین دو راهی های انتخاب سرگردان می شوم سفینه ی نجاتم . با محبتتان برایم پلی بسازید برای وصال محبوب حقیقی ...

و من

من چگونه می توانم رفیق راهتان باشم ، از بیراهه ها نهراسم و دلم محکم باشد تا بیمی از لغزش ها نداشته باشم .

چه ضمانتی دارم جز آن خدایی که دلم را با دیدنتان نرم کرد و پاهایم را در این مسیر نهاد .

و من چگونه زینت شایسته ای برایتان باشم در حالیکه شما بهترین زینت اید برای من .

باشد که خداوند ان شاء الله یاور راهمان باشد...

 

 

  • همسر یک طلبه

قرار دل بی قرار

نظرات  (۱)

بسلام
ه سراغ من بیا
پاسخ:
سلام بزرگوار
وبلاگ جالبی دارید
در پناه ایزد منان ؛ سرفراز و موید باشید ...
التماس دعا

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">