طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

هورااا

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۰ ب.ظ

هو السمیع
 

با عرض سلام و ارادت خدمت دوستان بزرگوار

وقتتون به خیر و طاعاتتون قبول درگاه حق تعالی

امروز آقاطلبه بهم خبر خوشی دادند . خدا رو شکر پول رهن خونمون داره جور میشه . به احتمال زیاد داریم راهی قم میشیم . پردیسان قم ؛ اسمش رو چند باری از آقایی شنیدم اما هنوز خودم موفق به زیارتش نشدم .

پردیسان ؛ اسم قشنگیه به نظرم . شنیدم طلاب قم اونجا ساکن اند . باید جای جالبی باشه . تجربیات زیادی رو میشه اونجا کسب کرد . فضای طلبگی ، باید قشنگ باشه . خودم هنوز اونجور که باید حس اش نکردم . نمیدونم شاید اسون باشه و شاید هم دشوار اما اطمینان دارم شیرینه .

از یک زندگی عادی وارد یک جو طلبگی شدن ، کمی مبهم و استرس زاست اما هیجان انگیز.

قبل عقدم ، دوستان هم دانشگاهیم مدام بهم میگفتن بابا چرا طلبه ، چرا سختی ، یکی شون میگفت : چرا همیشه امور دشوار رو قبول میکنی . همیشه سخت ترین راه ها رو انتخاب میکنی ؟

بهش گفتم چون هیجان داره. من زندگی آروم و یکنواخت رو دوست ندارم . دلم می خواد با آدم ها بزرگ منش آشنا بشم . با زندگیشون ، با مدل رفتارشون ، اینکه فرقشون با ما چیه که همیشه آرامش تو چهره شونه .

اره دارم وارد فضای جدیدی میشم که باید خودم رو بسازم . خودسازی رو دوست دارم . پیشرفت فرهنگی ، علمی ، عقلی ، افکاری ، اجتماعی برام لذت بخشه .

میدونم راهی که اومدم شاید آسون نباشه اما طعم شیرینش تو کامم نشسته. دلم برای یه لحظه هایی خیلی تنگه .

خدایا لیاقت میخوام ازت . توفیق و اخلاص می خوام . برای خودم ، آقایی ، داداشم و همه طلاب . می خوام که کمک کنی سرافراز راهت باشیم . شیطون همه جا هست . وسوسه هاش همیشه سر راهه . به بزرگیت قسم ما رو لایق این مسیر قرار بده . حتی یه لحظه ما رو به حال خودمون رها نکن .

ما رو از بند تعلقات دنیایی رها و به آسمون وابسته تر کن . آمین یا رب العالمین

در این لحظات عزیز لطفا برامون دعا کنید تا بقیه هزینه هامون هم جور شه و ان شاالله به زودی زندگی مشترکمون رو شروع کنیم .

شما رو در شادیمون شریک میدونم .

التماس دعای عاقبت به خیری دارم ...

خدایا شکرت

نظرات  (۸)

  • سیده زهرا
  • سلام
    طاعاتتون قبول
    به به! مبارک باشه
    ان شاءالله بقیشم جور میشه
    امیدوارم همیشه دلتون شاد و لبتون پر از خنده باشه
    التماس دعا
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون ؛ سلامت باشید
    ان شاالله
    محتاجیم به دعا
  • فیروزه ای
  • خدا نگهدار و حافظتون باشه :))
    اصلا همینکه جوار بانو باشید خودش برکته و موجب دلگرمی
    پاسخ:
    سلام
    ممنونم
    بله قطعا همین طوره
  • سیده مهدیه
  • واااای نمیدونید چقدر جای باحالیه من خودم عاشق شهرک پردیسانم 
    درسته راهش تا مرکز شهر زیاده ولی حالو هوای شهرک ب دور بودنش می ارزه!
    ان شاء الله زندگیه پر خیر و برکتی داشته باشین زیر سایه بقیه الله!
    پاسخ:
    علیکم السلام
    خدا کنه غریب نباشه
    ان شاالله
  • فاطمه خانوم
  • سلام وادب....خوش بحاالتون میرین قم....منم اسم پردیسانو شنیدم ولى فک کنم ازمرکز شهردوره ...موفق باشید ومؤید...
    پاسخ:
    علیکم السلام
    ممنون ، اما هنوز تا رفتن راهه .
    شما دعا بفرمایید ان شاالله.
    شما هم پیروز باشید و ماندگار

    سلام خواهرم

    طاعات قبول...

    ازصمیم قلبم خیلی خوش حال شدم که داریدزندگی مشترکتون روشروع میکنید.

    ان شاءالله که زندگی پرازحلاوت وخوشی وشادی داشته باشید..

    برای عاقبت بخیری ماهم دردنیا وآخرت دعابفرماییدلطفا...

    پاسخ:
    غلیکم السلام
    طاعات و عبادات شما هم قبول درگاه حق تعالی
    ممنون از دعای قشنگتون
    عاقبتتون به خیر ان شاالله
    سلام.بهتون اطمینان صد درصد میدم ک پردیسان خیلییی جای جالب(باحالیه).جو معنوی ک داره می ارزه ب همه چیز.ازینکه ببینی همه مثل خودتن. کیف میکنی.ان شاالله زودتر راهی قم بشین.التماس دعای فراوون.ب
    پاسخ:
    سلام
    ان شاء الله ...
    سلام دوست گلم.
    یه قمه و یه پردیسان. الان که شما به سلامتی میخای بیای پردیسان آباد شده حسابی. اونقد که بعضی اوقات که همسر جان پیشنهاد میدن بریم داخل شهر، من میگم اینجا تازه رونق گرفته آقایی.
    انشاالله که میای و به سلامتی میبینی چه جای خوبیه عزیزم:)

    پاسخ:
    سلام خانمی
    بله ، همین طوره که می فرمایید
    ان شاالله
  • شاخه نبات ..
  • البته  در اصل طلاب تو شهرک مهدیه ساکن بودن. . 

    همه پردیسان هم طلبه نیستنااااا. .. 


    شما کودوم  مجتمع هستین؟ 
    پاسخ:
    با سلام
    پردیسان یازده هزار واحد مسکونی فقط برای طلاب داره ، بله اقشار دیگه ای هم ساکن اند اونجا
    شهرک مهدیه فقط یک عهده محدودی هستن که همشون طلبه اند

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">