طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

راننده تاکسی و تلاوت قرآن

چهارشنبه, ۱۱ دی ۱۳۹۲، ۱۰:۲۰ ب.ظ

هو المجید

سلام و تسلیت جانسوز من بابت شهادت امام رضا سلام الله علیه به ساحت مقدس صاحب عصر امام زمان عجل الله تعالی فرجه و شریف و شما عاشقان و دلسوخته گان .

ان شاء الله پروردگار عالم توفیق دهند رفتار و کردار و گفتار و فرزندان رضوی - نبوی و حسینی داشته باشیم و ثامن الحجج ضامن دنیوی و اخروی ما نیز باشند .

درود من به راننده تاکسی بزرگواری که مرا با عملشان دانش جوی روزگار کردند و تجربه ای نو آموختند .

مدت ها قبل که جهت برآوردن حاجات راهی بازار شدم زمانی که درون تاکسی نشسته و منتظر دیگر مسافران ؛ در اندیشه کار روزگار و مردمانش غرقه بودم که ناگاه چشمانم به کتاب قرآن مبارک دست راننده تاکسی افتاد . حسی عجیبی وجودم را فرا گرفت بسی غبطه خوردم که خدا میداند. با خود گفتم در دورانی که همه ذره بین بدگمانی بر روی عملت گرفته اند و هر عمل مذهبی در جمع را ریا می شمارند تا با این نیرنگ پلیدشان بین انسان و عمل صالح فاصله اندازند . در روزگاری که به پیشانیه هر شخص سر به راهی مهر پاستوریزه حک میکنند عجب وجودی دارد این مومن . احسنت که از لحظات این دار فانی بهترین بهره را می برد و درس گرفتن من ثواب جاریه او باشد در دار باقی ان شاء الله .

بار پروردگارا توفیقمان ده تا از ثانیه ها بهره آخرت گیریم و شیطان فریبمان ندهد یک وقت - که خط قرمز ریا را فراتر از حدش نهیم تا جایی که اخلاص و واجب را در خود حل کند و وقتی به خود آییم که فرصت ها سوخته و ما باخته .

 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">