طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

درج سخن 2

يكشنبه, ۱۵ تیر ۱۳۹۳، ۰۳:۳۳ ب.ظ

از زندگى لذت ببرید، همان‌گونه که هست و همان‌گونه که پیش مى‌آید
بسیارى چیزها در زندگى هستند که چشم شما را به خود جلب مى‌کنند
اما چیزهاى کمى هستند که این کار را با قلب شما مى‌کنند ...
دنبال آن‌ها باشید.

 

 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۳)

سلام بانو!!
میگم من این چند وقت میومدم وبتون سر میزدم اینجا هیچ خبری نبود!!
یعنی از فروردین که رفتین دیگه خبری ازتون نشد!
امروز هم همینجوری براتون کامنت گذاشتم!
حالا اومدم میبینم هم اینجا مطالبش عوض شده هم آرشیو اردیبهشت و خرداد و تیر پره!!
یعنی چه اتفاقی افتاده !!دارم هنگ میکنم!!
من همون مریم خانوم هستم که با عنوان بخاطر احساسم لینکم کردین ،ولی خوب از اونجا نقل مکان کردم به این یکی آدرس ،اون آدرس فعلا رفت و آمد نداره!!
راستی مطالب وب من هم مال خودتونه ،هرچی دوست داشتی بردار ببر خواهر!!
پاسخ:
سلام خانمی
حالتون خوبه ان شاالله
چه عجب ، رد و نشونی ازتون پیدا شد خانم
من که هر چی آدرس وب قبلیتون رو می زدم همش خطا میداد و آدرس جدیدتون رو هم نمیدونستم .
خلاصه حسابی ما رو تو خماری گذاشتید
دلمون برای پست هاتون لک زده بود
میگن دنیا کوچیکه والا حقیقت داره
تا اینکه دیروز دیدم کامنتی به نام مریم ، حقیقتا خوشحال شدم اما وقتی اومدم همه چیز تغییر کرده بود مثل خواب اصحاب کهف
دو دل بودم این مریم خانم شمایید یا نه . براتون کامنت گذاشتم و گفتم اگه خودتون باشید حتما میگید
و شد آنچه شد
چشم و دلمون روشن خانم
قلبمون ضعیفه ، طاقت نداره هاااااا
ان شاا... خوشبخت و پیروز وموفق بشین بلند بگین ان شااا...
پاسخ:
سلام
ان شاالله .....
خخخخ
ممنون از دعای خیرتون
سلام خانومی،باورت نمیشه وقتی میام وبت  یه احساس خاصی دارم،یه عالمه خاطره برام زنده میشه از روزهای اول که تازه وب زده بودم،....هنوز که هنوزه باورم نمیشه اینقدر گیج بازی درآوردمو فکر میکردم از فروردین که رفتی هنوز نیومدی!!جالب اینجاست که مرتب سر میزدم ببینم برگشتی یانه؟!!همش هم با خودم میگفتم کاش برگرده برداشت خودش رو از خوابش برامون بگه خخخخخخ[آیکون یه مریم خانوم که از دست رفت با این آی کیوش]
پاسخ:
سلام مریم بانو
ممنون ، شما لطف دارید
برداشتم از خوابم رو توی یکی از پست هام گذاشتم اگه خواستید ببینید .
من هم خوشحالم که دوباره نظراتتون رو میبینم .
التماس دعای عاقبت به خیری دارم

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">