طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

تحفه ای از نوع یار مهربان

دوشنبه, ۱۶ دی ۱۳۹۲، ۱۱:۵۵ ق.ظ

هو العالم

با سلام و عرض ارادت خدمت شما خوبان

امیدوارم در این روزهای سرد زمستانی - در محیط خانوادگیتان رابطه گرم و صمیمی حاکم باشد.

احتمالا تا الان باید سوپرایزی را در زندگیتان تجربه کرده باشید . حال می خواهد از هر نوعی باشد مادی یا معنوی . من تا به حال هدایای زیادی را گرفته ام اما غافلگیر کننده ترین آن ها کادوی تولدم و البته کتب روز خواستگاری هم بود که همسرم برایم خریده بودند همان چیزی که دنبالش بودم . به شخصه کتاب را دوست دارم و کتاب خوانی را یه نوع فرهنگ میدانم و احساس میکنم این فرهنگ باید بهتر در جامعه ی ما تزریق شود . کتاب در زمینه های مختلف رمان - شعر - جملات ناب - مهارت زندگی که علاقه شدیدی دارم  - زندگی نامه بزرگان که عبرت گیرنده اند و ...

نویسندگی را بسیار دوست دارم و سعی دارم در آینده ان شاء الله در این زمینه فعالیت کنم .

خوشحال می شوم اگر تجربیاتتان را در اختیارم قرار دهید و مرا با کتاب هایی در زمینه روانشناسی و مهارت زندگی آشنا کنید . اگر کتب بر مبنای روایات و احادیث باشد ممنون می شوم .

من کتاب -مفاتیح الحیاه آیت الله جوادی آملی - را خوانده ام بسیار تاثیر گذار بود و کتب های دیگرم که در حال حاضر به امانت دست دوستان است حتما در اولین فرصت معرفی خواهم کرد.

 

  • همسر یک طلبه

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">