طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

آقا طلبه نوشت : تولد همراهم

شنبه, ۳ خرداد ۱۳۹۳، ۱۰:۳۰ ق.ظ

سلام به همه ی مخاطبای خوب همسر مهربانم

من ، « آقا طلبه » ، همسر همین « همسر یک طلبه » هستم . خوشحالم که در روزی که برام خیلی مهمه ، اولین یادداشتم رو دو وبلاگ همسر مهربانم به یادگار می گذارم .

امروز ، روز مهمی بود ؛ هم برای من ، هم برای او ...

سومین روز از سومین ماه سال شمسی ، یعنی 03/03 روز خوبی است . بماند که در تقویم ملّی ما هم روز خوب و سرنوشت سازی است ، اما در تقویم زندگی من و همسرم نیز روز خوب ، مهم و فراموش نشدنی است .

این روز ، سالروز تولّد بهترینِ من ، عشقِ من ، همراهِ من ، همسفرِ من و از همه ی این ها گذشته ، همنفسِ من است !

سومین روز از سومین ماه سال را به او ، خودم و به هویت مشترک خودمان تبریک می گویم و برایش آرزوی برترین ها را دارم ...

درود ...

www.karimigonabadi.ir

  • طلبه ای به نام من

تبریک تولد

نظرات  (۱)

  • معبری به آسمان- حسینی
  • سلام بانو
    به سلامتی...
    تولدتون مبارک...
    لبخند رضایت حضرت  زهرا(س) نصیبتون

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">