طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

طلبگی های همسر یک طلبه

امام على علیه السلام : حق ، راه بهشت است و باطل ، راه جهنم و بر سر هر راهى دعوت کننده اى است .

مشخصات بلاگ
طلبگی های همسر یک طلبه

به خانه ی مجازی همسر یک طلبه خوش آمدید . قدم کلیک هایتان بر چشم ...
از وقت تان برای خنده استفاده کنید ؛ زیرا خنده موسیقی و آهنگ روح است .

آخرین مطالب

آقا طلبه نوشت : حالِ شاعرانه

دوشنبه, ۱۰ شهریور ۱۳۹۳، ۱۲:۴۱ ق.ظ

دل بی تو هوای می و میخانه ندارد *** بی گردش چشمت ، سر پیمانه ندارد

خمیازه کشیدیم به جای قدح می *** ویران شود آن شهر که میخانه ندارد

از صحبتِ عاقل نگشاید دل عاشق *** بیزارم از آن شهر که دیوانه ندارد

نجیب کاشانی

( با اندکی تصرّف )

 

  • طلبه ای به نام من

نجیب کاشانی

نظرات  (۴)

  • معبری به آسمان- حسینی
  •  

    دیگر نمی خواهم زنده بمانم،

                   من محتاح نیست شدنم،

                                   من محتاج تو هستم خدایا!

    بگو ببارد باران..

                 کویر شوره زار قلبم سال هاست،

                                       که سترون مانده است،

    من دیگر طاقت دوری از باران را ندارم،

                           خدایا دوست دارم تنها بیایم،

                                                 دوست دارم گمنام گمنام بیایم،

                                                                                   دور از هر هویتی.

    خدایا! اگر بگویی لیاقت نداری،

                          خواهم گفت: لیاقت کدام یک از الطاف تو را داشته ام؟

    خدایا! دوست دارم سوختن را،

                                      فنا شدن را،

                                                 از همه جا جاری شدن را،

                                                                     به سوی کمال انقطاع روان شدن را...

           

                                                                          "شهید احمد رضا احدی"



    افتخار حضور بدهید بانو...

     

  • فانوس جزیره
  • سلام علیکم
    امیرالمومنین علی علیه السلام فرمودند:
    آرزو چون سراب است ، بیننده را فریب داده و امیدوار را مایوس می کند
    غرر الحکم . ح7207
    لطفا نماز یکشنبه های این ماه فراموش نشود که عاقبت بخیری در پی دارد
    التماس دعا بزرگوار
    عاقبتتون بخیر / یاابوتراب
  • همسفر طلبه (مامان اباصالح)
  • سلام بر بانوی این خانه
    تازه با وبلاگتون آشنا شدم.خیلی زیباست
    ان شاالله همیشه خوشبخت باشید.همیشه هم عنایات زهرای مرضیه شامل حالتون بشه.

    پاسخ:
    سلام بر شما
    زیبا می بینید
    ممنون از دعای قشنگتون . همیشه محتاج دعای عاقبت به خیری تون هستم .
    ان شاالله ...
    Thanks for sharing your thoughts about طلبگی های همسر یک طلبه.
    Regards

    ارسال نظر

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">